marți, 19 iulie 2011

Purple roses

Hey! Pentru azi am un modelas facut surorii mele. Cand am inceput sa ii fac unghiile nu stiam ce model vreau sa-i fac dar pana l-am urma m-am hotarat sa fac trandafirasi. Nu au iesit tocmai extraordinari dar am sa-i mai incerc:) Ce ziceti? Pupici!!!!

Hey! For today I have a model made to my sister. When I started painting her nails I didn't know what design I want to do to her, but in the end I decided to paint roses. They are not amazing but I will try them again :) What do you say? Kisses!!!






What I used:
1. White acrylic colour
2. Purple acrylic colour
3. White (Leydi 741)
4. Silver Glitter (Madonna 48)
5. Green acrylic colour
6. Green acrylic colour
7. Pink glitter (Chissa 207)
8. Black acrylic colour


6 comentarii:

  1. foarte frumos,felicitari,toate imi plac,succes

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi plac si-mi place si modul in care e facuta baza .

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Dorina

    Multumesc dory. Sa stii ca la soare se vede si mai bine ca are sclipici, dar in poze nu prea se observa.

    RăspundețiȘtergere
  4. dis donc tu es vraiment très douée avec la peinture, c'est encore une fois très doux et jolie, romantique :)

    RăspundețiȘtergere