vineri, 11 mai 2012

Sometimes dreams can come true...

Buna fetelor! Va povesteam aici ca am aparut intr-o revista cu unghiile pictate de mine. Iata ca a venit momentul in care sa va arat pozele. :"> Revista se numeste Nail Aesthetics si este numarul 3. Nu am castigat nimic, e si normal la ce modele frumoase au fost... Dar e un pas inainte, nu? ...:)) Puteti vedea modelul aici.

Hello girls! I told you here that I appeared in a magazine with nails painted by me. Here came the moment to show you the pictures!:"> The magazine is called Nail Aesthetics and is number 3. I didin't win anything, it's absolutely normal taking into consideration the beautiful designs from there.... But it is a step forward, right? You can see the design here.




Si... un nou modelas pe unghii micute.
And...a new deisgn on short nails.

Before:

After:




Love,
      Lady Butterfly

20 de comentarii:

  1. felicitari pentru aparitia in revista si ma bucur ca eu am fost cea care ti-a dat prima vestea :)) unghiutele ff simpatice si finute. poop

    RăspundețiȘtergere
  2. OMG!! Congratulations!! And YOU look soooooo beautiful in the magazine!!!! Your nails are beautiful too, of course;D The design you did on the short nails look perfect!!

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari lady...este un pas inainte si ma bucur pt tine pt k te descurci f bine...modelul e simplu dar cu siguranta de efect

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo,o meriti la ce frumuseti realizezi!Felicitari si la cat mai multe aparitii de acest gen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Si felicitari si tie pentru tot ceea ce faci! Se vede ca pui pasiune!

      Ștergere
  5. Wauw i'm so happy for you!!
    it's really great that you're designs are publish in this book.
    And what a beautiful designs!!
    xx Iris

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow Lady, nu am stiut asta!
    E super-grozav! Cu siguranta asta nu poate fi decat un lucru bun,o mica rampa de lansare, nu se stie niciodata ce suprize placute mai urmeaza dupa asta. Iti doresc sa ai parte din ce in ce mai multe lucruri de acest gen.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Cine stie...? Eu m-am bucurat si pentru acel moment...chiar daca poate nu va avea continuare. Te pup cu drag!:*

      Ștergere