luni, 26 septembrie 2011

Flowers & Rose Cake

Buna! Postarile mele sunt mai rare din pacate, dar asta se datoreaza unghiilor mele care inca nu si-au revenit complet. Modelul este un one stroke cu alb si mov facut unei prietene (:* Laura). Tot pentru ea am facut si un tort, deoarece a fost ziua ei.

Hello! Unfortunately my post are rare, but this is because my nails still haven't fully recoverd. The model is a purple and white one stroke made to a friend (:* Laura ). Also, I did a cake for her, because it was her birthday.




Si tortul...

And the cake...




Love,
       Lady Butterfly

20 de comentarii:

  1. frumosi trandafiri ai facut,si unghiile imi plac,o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  2. Another beautiful flowerdesign... I love purple that's a beautiful colour!

    Iris

    http://www.nailartbyiris.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Iris

    Thank you Iris! I love purple too.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cam multe lucruri delicate si dragute pe aici!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumoase si perfecte sunt florile iar tortul yammy yammy

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumoasa este manichiura :X iar tortul arata wowwwww :D cum ai invatat sa faci niste torturi asa perfecte? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Unghiile foarte frumoase si de tort nu zic nimic pentru ca sunt la dieta :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumis modelul pebr unghii , iar tortul nu mai zic ...bravo.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu ma hotarasc ce imi place mai mult tortul sau unghiile :)) pot sa gust din tort ca sa ma hotarasc?? :)) bv ce sa mai zic? bv!!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Mad@

    Multumesc Mada! Tot ce am invatat, am invatat de pe net, cu multa practica, rabdare si pasiune.

    RăspundețiȘtergere
  11. @ andayn

    Cu siguranta poti gusta andayn si sunt absolut sigura ca o sa-ti placa ;))

    RăspundețiȘtergere
  12. Vleau si eu unghii din aceleaaa!!!!...Insa tortul...mmmmmm....ti l fur sigur!!!Pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc mult! Mai am pana sa te ajung din urma Cristina! pup:*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. foarte frumoase, atat unghiutele cat si tortul!

    RăspundețiȘtergere