luni, 13 iunie 2011

Yellow is for summer :X

Buna dragele mele! Sambata am avut o nunta. Rochita mea a fost neagra cu galben, asadar am facut o manichiura si o pedichiura cu floricele galbene. Sper sa va placa! Astept comentarii si pareri!:*:*


Hey dears! Saturday I had a wedding. My dress was black with yellow, so I made a manicure and a pedicure with yellow flowers. Hope you like it! I am waiting for your comments and opinions! Kisssses!:*:*






What I used:
1. White (Gabrini)
2. Yellow acrylic colour
3. Orange acrylic colour
4. Black acrylic colour


Love,
  Lady Butterfly!:*:*

13 comentarii:

  1. Seu blog está muito lindo,
    e seus modelos de unhas são facinantes,
    Parabéns pelo seu trabalho...
    Beijos!

    www.nilvanabischoff.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Obrigado Nill!

    Eu também gosto muito de seu trabalho e eu espero que você vai estar assistindo o meu também a partir de agora !:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. mai are rost sa zic?? divine..auleu da vb si spanioala?:D no intendo:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Waa.... "divine" Ma faci sa rosesc..:">:*:*:* Nu e spaniola, e portugheza. Telenovele astea (prin copilarie, recunoasc ca acum nu ma ma uit) ..:)) Ce sa fac si eu?:)) Trebuie sa-i multumesc fetei pe limba ei nu?:D

    RăspundețiȘtergere
  5. I love it! I always admire nail designs on hands and toes! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare mi-ar fi placut sa vad si rochita.
    Modelasul e tare simpatic.

    RăspundețiȘtergere
  7. cat de elegante sunt :X au fost perfecte pentru nunta ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc fetelor!

    @ Bucate apetisante

    O stii. Am postat-o odata pe blog ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Woaoh! Sunt mai mult decat superbe! Si blogul e f frumos.. e prima oara cand intru, dar cu siguranta nu ultima :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc fff mult latinonails! Sper sa revii!:*

    RăspundețiȘtergere